2008/12/23

Nichole Alden - So Beautiful

這首歌很奇怪,有的說叫做Not Looking Back - The Secret,也有人說主唱Nichole Alden自己說叫做So Beautiful。






Nichole Alden
- So Beautiful

I'm not looking back
I won't glance behind
I've got nothing but a future in my mind
you are in my mind
you are in my mind
you are in my mind

I never wanted anything but your time
loose your pride
let us live inside each other's eyes, so beautiful
so beautiful
I am looking out, the sky's so wide
I am looking out, you are not here
and I not fine
I am holding on, she holding out sometimes
you are in my mind
you are in my mind
you are in my mind

let us live inside each other's eyes, so beautiful
so beautiful

---

我不再回頭
我不再走回頭路
我有自己的未來要走
你在我腦海中
你在我腦海中
你一直在我腦海中

我只想佔有一點你的時間
請抛開一切

我希望我們能活在對方的心中
太美麗
太美麗
天空是多麼地遼闊
我在尋找
可是卻找不到你

而我不知所措
我想拉住而你卻一直逃避
你在我腦海中
你在我腦海中
你一直在我腦海中

我希望我們能活在對方的心中
太美麗
太美麗
天空是多麼地遼闊
我在尋找
我不再回頭
我不再走回頭路
我有自己的未來要走
你在我腦海中
你在我腦海中
你一直在我腦海中

p.s.
Youtube上另有一個中文翻譯的版本,不過聲音比較差。所以我把翻譯丟了上去。
找了找,Mp3部分應該有某地方可以下載

沒有留言: